Testuji - malý růžový obal, který skrývá spoustu radosti

10.08.2018

Nevím jak vy, ale já mám celé léto problém s neustále suchýma nohama. Vyzkoušela jsem spousty nejrůznějších krémů s nejrůznějším výsledkem. Naposledy se mi do ruky dostal malý krém v růžovém obalu, který k mému překvapení skrývá spoustu radosti o kterou se s Vámi velmi ráda podělím. ;-)

Jde o vyživující krém na nohy od Yves Rocher. Po otevření a přivonění mě ihned okouzlila nevtíravá, ale přesto intenzivní vůně levandule.

Krém je bohatý na esenciální oleje s čistícím a vyživujícím způsobem vyživuje i tu nejsušší pokožku nohou. Krém je doslova nabušený tím nejlepším z přírody. Složky jako esenciální olej z bio levandule, máslo z karité, olej z makadamie a avokáda doslova lákají k namazání. :-)

Já krém nejraději používám večer po sprše, kdy ho jemně vmasíruji do chodidel.

Za mě opět podařený produkt od Yves Rocher, kterému dávám palec nahoru a doporučuji k vyzkoušení i Vám. :-D

Dejte vědět, jestli Vás okouzlil stejně jako mě ;-)

© 2018 Mámou na plný úvazek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky