10 věcí, které mi tento týden udělaly radost

05.08.2018

1. Celý týden dovolené

2. Moje první zavařování - švestková povidla a broskvová marmeláda

3.Neděle jen pro mě, manžel vzal na tři dny děti na vodu. Dětem jsou 4 a 6 let a opravdu, ale opravdu pořád nemyslím na to jestli májí vesty, jsou namazané opalovacím krémem, postříkané proti klíšťatům a komárům, nejedí jen bonbóny.. 

4. Déšť. Po takové době šílených veder se obloha zatáhla a začalo pršet. Miluji zavřít oči a cítit tu vůni deště.. 

5. Pět sladkých červených malin, ze sousedovic zahrádky 

6. Zahradní mojito párty s přáteli 

7. První vánoční dárek pro syna 

8. Vlastnoručně vypěstovaná dýně a vodní meloun (zatím má 5cm) :-)

9. Ten kouzelný okamžik, kdy děti usnou v autě a já přejdu z dětských písniček na audioknihu ;-)

10. I přes dovolenou a šílená horka jsem se donutila 2x cvičit ve fitku 

A jaké jsou maličkosti, které udělali tento týden radost Vám? ;-)

© 2018 Mámou na plný úvazek. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky